luni, 22 martie 2010

Visul unei nopti de primavara

Cheia s-a rotit in broasca o singura data, foarte incet, incercand inutil sa fie cat mai silentioasa. Intra incet direct in bucatarie, pe varfuri.
- Hey babe, pe unde ai fost?
- Te iubesc.
- Unde ai fost?
- La farmacie, raspunse zambind in gand. Doar stii ca mi-a fost rau toata noaptea, raceala asta nu ma mai lasa in pace!

Despacheta cu grija "the big surprise" pe care o aseza pe masuta de cafea, foarte, foarte multumita de isprava ei scrise dedicatia si se prezenta cu fata de bolnava in dormitor bosumflata si cu nasul rosu.
- Am uitat ca e duminica si-am fost la 5 farmacii pana sa gasesc pastilele. Da' cum de te-ai trezit asa de devreme?
- Pai a sunat telefonul, m-am ridicat sa rapund si nu te-am gasit nicaieri in casa. Mi-au trebuit 10 secunde sa caut tot apartamentul :) Am vrut sa te sun, apoi am zis sa te astept.
- Pai nu crezi ca pot sa fug?
- :)Ba da, da te astept totusi...




"Unde sa plec, cand te iubesc atat de mult?
unde sa plec, cand langa tine este viata mea"...

- Vrei cafea?
- Clar!

Si dupa 3 secunde...
- Ce-i pe masa?!
- Ce e pe masa? repeta ea cu ras in glas si ochii inchisi sa-si ascunda imensa bucurie din privire
- Si-asa, ai fost la 5 farmacii?! Si nu aveau nicaieri vreun leac pentru raceala ta?! Te iubesc!
- Ziceai ca faci cafea?

In aroma de Columbia neagra visele cu cavaleri din Vechiul Turn promiteau sa devina realitate intr-o zi de vara la Sighisoara.

Intorc pagina cu amor de litera,
Elizuc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu